torsdag 19 juni 2008

Tvättning av taket i Augusts rum

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej jag heter Andre´ Petersson och är 11 år och bor i växjö och jag är född i Falun och varje gong vi åker till Ludvika då åkervi igenom grengesberg

Anonym sa...

Heej!! Ni gör ett bra jobb som orkar med att sitta och putsa väggar och tak.. Själv så skulle jag inte orka det.. Men jag ska inte säga så mycket.. Ni kanske blir av med lusten:P.. Heja på och hoppas att det går hela vägen fram..

// Magdalena 11 år björklinge..

Anonym sa...

Hej!!
Vill bara säga att jag tycker att ni har ett så fantastiskt vackert hus..

älskar gamla sten hus..
Det är verkligen själ i ert hus..
Så fint det blir ..kul att få följa er under renoveringen..
Hela familjen sitter och kollar på programmet från 4 år uppåt..
ha det gott..
mvh anna